четверг, 3 января 2013 г.

Запрошуємо до нашого блогу. Цей блог створений учнями 6-го класу Свердловського ліцею №1 під час вивчення теми "Байка у світовій літературі". Залишайте свої коментарі та пропозиції.

1 комментарий:

  1. Форма оценки представления портфолио проекта

    Отзыв подготовлен: Овсяннікова Т. Н.

    Название проекта: "Він байку вдруге народив і духом рідним збагатив"
    Комментарии к критериям оценки
    Обращайте внимание на следующие характеристики при оценке:
    • Осваивают ли ученики умения 21 века и развивают ли мыслительные умения высокого уровня?
    • Есть ли элементы проектно-ориентированного обучения? Как этот подход влияет на обучение учеников?
    • Помогают ли методические и дидактические материалы поддерживать обучение, в центре которого находятся интересы ученика?

    Категории оценивания Комментарии
    Вводный документ или презентация
    Основные моментыДля входження в тему проекту використано 5 слайдів, в яких дані завдання для груп учнів, що вивчають байки Езопа, Федра, Бабрія, Крилова, Глібова. Поставлена проблема. питпитання: «У чому секрек


    Идеи по улучшениюКонкретизувати завдання для кожної з груп. Можна запропонувати завдання як пошукового, так і творчого характеру.


    Пример ученического обобщающего оценивания Основные моментыДетально продумані критерії оцінювання, які враховують зміст, дизайн, графіку, грамотність роботи.


    Идеи по улучшениюДо граматичних та синтаксичних помилок можна додати й стилістичні, змістовні.


    Примеры ученических работ Основные моментыНа слайдах учні представили результати дослідження, а саме – висновки про спільне та відмінне у байках Езопа та Крилова.


    Идеи по улучшениюВсе дуже добре. Єдине побажання – там, де говориться про відмінне у байках, вживати менше наукових термінів, адже це учнівська презентація.


    Поддержка учеников и дидактические материалы Основные моментыПідготовлені тести на 6 питань, цікава гра «Так – ні».Ці форми дидактичних матеріалів дають змогу перевірити засвоєння теми.


    Идеи по улучшениюПропоную доповнити тестові завдання 6 питаннями, щоб краще було оцінювати відповіді учнів. Можна також скласти літературний диктант, у складанні якого можуть допомогти учні з високим рівнем підготовки.


    Другие ресуры Основные моментыВ блозі можна знайти матеріали про Езопа, Бабрія, Глібова, Федра, Крилова з інтернету, в тому числі з Вікіпедії, тобто є матеріал для більш ґрунтовного вивчення проблеми.


    Идеи по улучшениюПомістити роботи дітей: стіннівки, ілюстрації, ескізи костюмів тощо.


    Портфолио в целом Основные моментыВсе чітко, логічно побудоване. Осовне питання проекту: «У чому секрет довголіття байки?»- розкрите змістом всього проекту. Навчальні питання також знайшли відображення в роботі.


    Идеи по улучшениюРобота змістовна, відповідає діючій програмі зі світової літератури. Можна розширити презентацію вчителя.



    0 Соответствие авторскому праву (Например, авторство мультимедийного содержания в портфолио)
    Комментарии к критериям
    Другие замечания:
    Проект розвиває у шестикласників навички 21 століття, а також мислиннєві вміння високого рівня. Проект зорієнтований на продуктивну діяльність кожного школяра.

    ОтветитьУдалить