Запрошуємо до нашого блогу. Цей блог створений учнями 6-го класу Свердловського ліцею №1 під час вивчення теми "Байка у світовій літературі". Залишайте свої коментарі та пропозиції.
Название проекта: "Він байку вдруге народив і духом рідним збагатив" Комментарии к критериям оценки Обращайте внимание на следующие характеристики при оценке: • Осваивают ли ученики умения 21 века и развивают ли мыслительные умения высокого уровня? • Есть ли элементы проектно-ориентированного обучения? Как этот подход влияет на обучение учеников? • Помогают ли методические и дидактические материалы поддерживать обучение, в центре которого находятся интересы ученика?
Категории оценивания Комментарии Вводный документ или презентация Основные моментыДля входження в тему проекту використано 5 слайдів, в яких дані завдання для груп учнів, що вивчають байки Езопа, Федра, Бабрія, Крилова, Глібова. Поставлена проблема. питпитання: «У чому секрек
Идеи по улучшениюКонкретизувати завдання для кожної з груп. Можна запропонувати завдання як пошукового, так і творчого характеру.
Пример ученического обобщающего оценивания Основные моментыДетально продумані критерії оцінювання, які враховують зміст, дизайн, графіку, грамотність роботи.
Идеи по улучшениюДо граматичних та синтаксичних помилок можна додати й стилістичні, змістовні.
Примеры ученических работ Основные моментыНа слайдах учні представили результати дослідження, а саме – висновки про спільне та відмінне у байках Езопа та Крилова.
Идеи по улучшениюВсе дуже добре. Єдине побажання – там, де говориться про відмінне у байках, вживати менше наукових термінів, адже це учнівська презентація.
Поддержка учеников и дидактические материалы Основные моментыПідготовлені тести на 6 питань, цікава гра «Так – ні».Ці форми дидактичних матеріалів дають змогу перевірити засвоєння теми.
Идеи по улучшениюПропоную доповнити тестові завдання 6 питаннями, щоб краще було оцінювати відповіді учнів. Можна також скласти літературний диктант, у складанні якого можуть допомогти учні з високим рівнем підготовки.
Другие ресуры Основные моментыВ блозі можна знайти матеріали про Езопа, Бабрія, Глібова, Федра, Крилова з інтернету, в тому числі з Вікіпедії, тобто є матеріал для більш ґрунтовного вивчення проблеми.
Идеи по улучшениюПомістити роботи дітей: стіннівки, ілюстрації, ескізи костюмів тощо.
Портфолио в целом Основные моментыВсе чітко, логічно побудоване. Осовне питання проекту: «У чому секрет довголіття байки?»- розкрите змістом всього проекту. Навчальні питання також знайшли відображення в роботі.
Идеи по улучшениюРобота змістовна, відповідає діючій програмі зі світової літератури. Можна розширити презентацію вчителя.
0 Соответствие авторскому праву (Например, авторство мультимедийного содержания в портфолио) Комментарии к критериям Другие замечания: Проект розвиває у шестикласників навички 21 століття, а також мислиннєві вміння високого рівня. Проект зорієнтований на продуктивну діяльність кожного школяра.
Форма оценки представления портфолио проекта
ОтветитьУдалитьОтзыв подготовлен: Овсяннікова Т. Н.
Название проекта: "Він байку вдруге народив і духом рідним збагатив"
Комментарии к критериям оценки
Обращайте внимание на следующие характеристики при оценке:
• Осваивают ли ученики умения 21 века и развивают ли мыслительные умения высокого уровня?
• Есть ли элементы проектно-ориентированного обучения? Как этот подход влияет на обучение учеников?
• Помогают ли методические и дидактические материалы поддерживать обучение, в центре которого находятся интересы ученика?
Категории оценивания Комментарии
Вводный документ или презентация
Основные моментыДля входження в тему проекту використано 5 слайдів, в яких дані завдання для груп учнів, що вивчають байки Езопа, Федра, Бабрія, Крилова, Глібова. Поставлена проблема. питпитання: «У чому секрек
Идеи по улучшениюКонкретизувати завдання для кожної з груп. Можна запропонувати завдання як пошукового, так і творчого характеру.
Пример ученического обобщающего оценивания Основные моментыДетально продумані критерії оцінювання, які враховують зміст, дизайн, графіку, грамотність роботи.
Идеи по улучшениюДо граматичних та синтаксичних помилок можна додати й стилістичні, змістовні.
Примеры ученических работ Основные моментыНа слайдах учні представили результати дослідження, а саме – висновки про спільне та відмінне у байках Езопа та Крилова.
Идеи по улучшениюВсе дуже добре. Єдине побажання – там, де говориться про відмінне у байках, вживати менше наукових термінів, адже це учнівська презентація.
Поддержка учеников и дидактические материалы Основные моментыПідготовлені тести на 6 питань, цікава гра «Так – ні».Ці форми дидактичних матеріалів дають змогу перевірити засвоєння теми.
Идеи по улучшениюПропоную доповнити тестові завдання 6 питаннями, щоб краще було оцінювати відповіді учнів. Можна також скласти літературний диктант, у складанні якого можуть допомогти учні з високим рівнем підготовки.
Другие ресуры Основные моментыВ блозі можна знайти матеріали про Езопа, Бабрія, Глібова, Федра, Крилова з інтернету, в тому числі з Вікіпедії, тобто є матеріал для більш ґрунтовного вивчення проблеми.
Идеи по улучшениюПомістити роботи дітей: стіннівки, ілюстрації, ескізи костюмів тощо.
Портфолио в целом Основные моментыВсе чітко, логічно побудоване. Осовне питання проекту: «У чому секрет довголіття байки?»- розкрите змістом всього проекту. Навчальні питання також знайшли відображення в роботі.
Идеи по улучшениюРобота змістовна, відповідає діючій програмі зі світової літератури. Можна розширити презентацію вчителя.
0 Соответствие авторскому праву (Например, авторство мультимедийного содержания в портфолио)
Комментарии к критериям
Другие замечания:
Проект розвиває у шестикласників навички 21 століття, а також мислиннєві вміння високого рівня. Проект зорієнтований на продуктивну діяльність кожного школяра.